Wat is een cookie?

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website [en/of Flash-applicaties] wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden.

Gebruik van permanente cookies Gebruik van sessie cookies Tracking cookies van onszelf Tracking cookies van onze adverteerders Google Analytics Social Media interactie Recht op inzage en correctie of verwijdering van jouw gegevens In- en uitschakelen van cookies en verwijdering daarvan Verwijderen van tracking cookies geplaatst door derden. Meer informatie over cookies?
www.siteworks.nl vraagt u éénmalig om het gebruik van cookies toe te staan. Meer informatie  

Siteworks maakt website beheer eenvoudig

Met Siteworks CMS kunt u eenvoudig uw eigen website, webshop of e-mailcampagnes beheren.

E-mail marketing

E-mail marketing is de ideale 'tool' om relaties aan je te binden en omzet te verhogen. Ook bij het trekken van nieuwe bezoekers naar je website, kan e-mail marketing effectief ingezet worden.

Het is bekend dat het minder energie kost om een bestaande klant te houden, dan om een nieuwe binnen te halen. Bestaande relaties (uit je klantenbestand) mag je informeren over jou bedrijf en haar producten.

Omdat deze groep al een 'relatie'met je heeft, hoef je ze niet om toestemming te vragen.

Wat kan ik mailen naar relaties?

Het meest voor de hand liggend is om alle relaties de nieuwsbrief te sturen. Afhankelijk van de grootte van je relatiebestand is het misschien een optie om deze te verdelen in een aantal groepen.

Op basis van de diensten die je aanbiedt of de producten die je verkoopt, is over het algemeen al eenvoudig een scheiding te maken.

Inhoud en vertrouwen wekken

Door de inhoud van de e-mail te laten aansluiten bij de interesse van de ontvanger, is de kans dat de ontvanger doorklikt naar de website uiteraard veel groter.

Natuurlijk wil je de ontvangers van je nieuwsbrief verleiden om een dienst bij je af te nemen of (in de webshop) een product aan te schaffen. Besteed daarom ook aandacht aan relevante achtergrondinformatie over je dienst of product. Op deze manier laat je de ontvanger zien dat je verstand van zaken hebt en hem graag verder helpt.

Deze relevante achtergrondinformatie geeft de ontvanger meer vertrouwen in je organisatie en de nieuwsbrief een open karakter. De nieuwsbrief staat dan immers niet vol met aanbiedingen en verkooppraatjes, maar biedt ook (gratis) informatie.