Wat is een cookie?

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website [en/of Flash-applicaties] wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden.

Gebruik van permanente cookies Gebruik van sessie cookies Tracking cookies van onszelf Tracking cookies van onze adverteerders Google Analytics Social Media interactie Recht op inzage en correctie of verwijdering van jouw gegevens In- en uitschakelen van cookies en verwijdering daarvan Verwijderen van tracking cookies geplaatst door derden. Meer informatie over cookies?
www.siteworks.nl vraagt u éénmalig om het gebruik van cookies toe te staan. Meer informatie  

Siteworks actueel

Kijk hoe anderen gebruik maken van Siteworks Web Content Management Systeem

iDEAL problemen bij ABN AMRO

Sinds woensdagochtend zijn er problemen met iDEAL betalingen welke alleen effect heeft op klanten van ABN AMRO internet bankieren. Dit houdt in dat de iDEAL transacties welke gedaan worden via de ABN AMRO in eerste instantie de status OPEN krijgen en na ongeveer 20 minuten pas de OK of ERR status krijgen. De klant/eindgebruiker krijgt een error pagina na afronding van de betaling.

Wat is de oorzaak hiervan:
ABN AMRO heeft dinsdagnacht een update uitgevoerd op hun online bankieren platform. Sinds deze update krijgt Siteworks verkeerde aanvraag gegevens door voor iDEAL transacties. Op het moment dat er een iDEAL transactie afgerond wordt via ABN AMRO, wordt deze niet door het Siteworks systeem herkend. Pas na (automatische) navraag bij de bank kan deze transactie akkoord krijgen. Dit probleem treedt alleen op bij accounthouders van ABN AMRO.

De oplossing:
Siteworks is momenteel in overleg met ABN AMRO over oplossingen voor dit probleem. Elke mogelijke oplossing betekent in ieder geval een technische aanpassing aan de zijde van ABN AMRO.

Siteworks is daarom mede afhankelijk van ABN AMRO en stelt alles in het werk om implementatie van betreffende oplossingen zo spoedig mogelijk door te voeren.     

12-08-2010
terug

Wilt u een eigen App?