Siteworks actueel

Kijk hoe anderen gebruik maken van Siteworks Web Content Management Systeem

Klantenbeheer eenvoudig zelf in te stellen

De klantenbeheer module van Siteworks is uitgebreid met diverse functionaliteiten. Zo kan de login- en logoutpagina worden aangemaakt en ingesteld, het klantprofiel worden aangemaakt en/of bewerkt worden en ook de procedure bij het opvragen van een vergeten wachtwoord kan grotendeels zelf worden vormgegeven.

Dit alles vanzelfsprekend afgestemd op de rest van uw website. De functionaliteit werkt in grote lijnen hetzelfde als andere onderdelen van het content management systeem en is volledig geïntegreerd met de overige modules.

Instellingen die binnen Siteworks beheerd kunnen worden zijn o.a.:

  • De tekst van de login pagina
  • De pagina waar de ingelogde bezoeker naar wordt verwezen na een correcte login
  • Meldingen voor een goede of mislukte login
  • Meldingen en instellingen bij de aanvraag van een vergeten wachtwoord

U kunt bezoekers de mogelijkheid bieden om in te loggen via de website. Daaraan gekoppeld kunt zelf klantgroepen aanmaken en toekennen aan uw klanten. Hierdoor is het mogelijk om een gedifferentieerde weergave te maken op basis van de toegekende klantgroep. Bezoekers zien in dat geval alleen die gegevens die voor de geselecteerde klantgroep zijn toegestaan.

Bovendien kunnen met de module klantenbeheer de klantgegevens ten behoeve van de bedrijfsvoering worden vastgelegd. Klanten kunnen zich aanmelden via de website door het invullen van uw gegevens, maar u kunt ook zelf klanten aanmaken in het klantenbeheer gedeelte van uw Siteworks CMS.

Neem contact op indien u meer wilt weten over de uitgebreide webshop functionaliteiten van het Siteworks Content Management Systeem.

07-10-2008
terug