Wat is een cookie?

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website [en/of Flash-applicaties] wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden.

Gebruik van permanente cookies Gebruik van sessie cookies Tracking cookies van onszelf Tracking cookies van onze adverteerders Google Analytics Social Media interactie Recht op inzage en correctie of verwijdering van jouw gegevens In- en uitschakelen van cookies en verwijdering daarvan Verwijderen van tracking cookies geplaatst door derden. Meer informatie over cookies?
www.siteworks.nl vraagt u éénmalig om het gebruik van cookies toe te staan. Meer informatie  

Zoekmachine optimalisatie kun je zelf in Siteworks CMS

Als beheerder kun je zelf de nodige acties ondernemen in het CMS om je pagina's te optimaliseren!

U bevindt zich hier : SEOSEO professionals

SEO professionals

Bij grote websites of voor websites met grote online belangen wordt zoekmachine optimalisatie meestal door specialisten uitgevoerd.  Er zijn verschillende spelers in de markt die van SEM de kern van hun werkzaamheden gemaakt hebben.

SEM: Search Engine Marketing

Zoekmachinemarketing is de verzamelnaam waaronder SEO en SEA vallen. Deze marketingtechniek heeft als doel webpagina's een prominente plaats in de zoekresultaten te geven bij de door de bezoeker ingevulde zoekopdracht. Deze manier van 'reclame maken op Internet' stelt hoge eisen aan het kennisniveau van de aanbieder en is in vergelijking met reguliere marketing, waar emotie een grote rol speelt, voor een groot deel afhankelijk van de regels die de zoekmachines stellen.

Ruime keuze in ervaring

Deze bedrijfstak is de laatste jaren gegroeid, wat tevens tot professionalisering geleid heeft. Er is dus een ruime keuze aan professionals die ingeschakeld kunnen worden om je website verder te optimaliseren en professionaliseren. Het inschakelen van een SEM expert is een belangrijke stap die je website kan verbeteren en veel tijd kan besparen, maar het kan ook schade toebrengen aan je website en je reputatie.

Win vooraf altijd eerst informatie in over de partij waarmee je in zee wilt gaan. Vraag naar hun ervaring (met voorbeelden), de verwachte resultaten, de gebruikte technieken, hoelang ze al actief zijn op dit gebied, hoe er gecommuniceerd wordt, enz.