Wat is een cookie?

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website [en/of Flash-applicaties] wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden.

Gebruik van permanente cookies Gebruik van sessie cookies Tracking cookies van onszelf Tracking cookies van onze adverteerders Google Analytics Social Media interactie Recht op inzage en correctie of verwijdering van jouw gegevens In- en uitschakelen van cookies en verwijdering daarvan Verwijderen van tracking cookies geplaatst door derden. Meer informatie over cookies?
www.siteworks.nl vraagt u éénmalig om het gebruik van cookies toe te staan. Meer informatie  

Zoekmachine optimalisatie kun je zelf in Siteworks CMS

Als beheerder kun je zelf de nodige acties ondernemen in het CMS om je pagina's te optimaliseren!

U bevindt zich hier : SEOContent professionals

Content professionals

'Hoogwaardige inhoud' dit is al vaker geschreven in dit onderdeel. Hiermee bedoelen we inhoud die passend en bij voorkeur uniek is voor de webpagina's.

Eigenlijk zou je voor iedere pagina een voor de bezoeker prettig leesbare tekst moeten hebben die zich beperkt tot het onderwerp van de pagina. Als deze tekst dan ook nog eens in de juiste verhouding 'doorspekt' is met de passende keywords, dan is het helemaal goed.

Zelf webteksten schrijven?

Natuurlijk is niet iedereen van nature een begenadigd schrijver. Gelukkig kan dan de hulp ingeroepen worden van tekstschrijvers. Denk bij de selectie van tekstschrijvers even aan het volgende:

  • Begrijpen ze mijn product en mijn dienstverlening?
  • 'Spreken' ze de taal van mijn doelgroep?
  • Hebben ze aantoonbare ervaring met het schrijven van webteksten?
  • Kunnen ze misschien direct in het CMS aan het werk?
Een goede briefing aan de tekstschrijver en een 'proefopdracht' kunnen veel ellende en ontevredenheid achteraf voorkomen. Bekijk ook aan de hand van de bezoekersaantallen welke pagina's als eerste geoptimaliseerd moeten worden en maak zo een 'plan van aanpak' voor de contentoptimalisatie.